Συχνες ερωτησεις

Πώς μπορώ να αγοράσω το εισιτήριο μου;

 

Πώς μπορώ να αγοράσω το εισιτήριο μου;
Αγορά εισιτηρίου μπορείτε να πραγματοποιήσετε μόνο  στα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία μας τα οποία εδρεύουν στα κεντρικά λιμάνια των δύο νησιών 
 
Δικαιούμαι κάποια έκπτωση;
Σύμφωνα με την εκπτωτική πολιτική της εταιρίας μας παρέχεται έκπτωση σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (π.χ. παιδιά, άτομα με ειδικές ανάγκες). Σε περίπτωση που ανήκετε σε μια από αυτές τις κατηγορίες θα πρέπει να έχετε μαζί σας τα απαραίτητα δικαιολογητικά προκειμένου να τα επιδείξετε στο πρακτορείο και  στον έλεγχο που διενεργείται από τον Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου.

Από ποιο λιμάνι αναχωρεί το πλοίο;
Το πλοίο μας αναχωρεί από τα κεντρικά λιμάνια και των δυο νησιών.
ΚΑΣΟΣ: λιμάνι Κάσου (χάρτης)
ΚΑΡΠΑΘΟΣ: Πηγάδια Καρπάθου (χάρτης).

Που μπορώ να ακυρώσω ή να αντικαταστήσω το εισιτήριο μου και τι δικαιούμαι;
Για να ακυρώσετε ή αντικαταστήσετε το εισιτήριο σας θα πρέπει να το επιστρέψετε στο γραφείο έκδοσης του εισιτηρίου σας.
Μετά την αναχώρηση του πλοίου το εισιτήριο δεν ακυρώνεται και δεν αντικαθίσταται

Γιατί μπορεί να απαγορευτεί ο απόπλους;
Ο απόπλους του πλοίου μπορεί να απαγορευτεί λόγω κακοκαιρίας, ανωτέρας βίας ή εντολής από τη Λιμενική Αρχή.

Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν προλάβω το πλοίο;

Δυστυχώς σε περίπτωση που δεν προλάβετε το πλοίο, δεν υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης ή επιστροφής χρημάτων.
Υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα πλοία για άτομα με ειδικές ανάγκες;
Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν εύκολη πρόσβαση στο πλοίο καθώς δεν χρειάζεται να μεταφερθούν σε ανώτερο κατάστρωμα. Το πλήρωμα του πλοίου είναι πάντα διαθέσιμο να διευκολύνει και να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο.

Μπορώ να ταξιδέψω με το κατοικίδιο μου;
Μπορείτε να ταξιδέψετε με το κατοικίδιο σας τηρώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται η παραμονή κατοικίδιων ζώων σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Παρ' όλα αυτά το κατοικίδιο σας μπορεί να ταξιδέψει κάτω από τη δική σας επίβλεψη αποκλειστικά στο κατάστρωμα του πλοίου. Οφείλετε να έχετε μαζί σας το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου σας.

Μπορώ να στείλω ασυνόδευτο κατοικίδιο;
Δυστυχώς η εταιρεία δεν αναλαμβάνει την μεταφορά ασυνόδευτων κατοικίδιων.

Πώς και πότε μπορώ να στείλω δέμα;
Σε περίπτωση που θέλετε να στείλετε δέμα θα πρέπει να το παραδώσετε στον Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου 1 ώρα πριν την αναχώρηση μαζί με την φορτωτική του. Ο παραλήπτης υποχρεούται να προσέλθει στο πλοίο για να παραλάβει το δέμα αλλιώς το δέμα θα επιστραφεί στο λιμάνι όπου φορτώθηκε και ο αποστολέας θα  χρεωθεί ξανά αν επιθυμεί να το ξαναστείλει. Στο πλοίο υπάρχει χώρος ψύξης  για τη μεταφορά τροφίμων και ευπαθών προϊόντων.

Πού θα αφήσω τις αποσκευές μου στο πλοίο;
Στο πλοίο υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι φύλαξης των αποσκευών. Οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη του επιβάτη. Σε περίπτωση που έχετε πολύτιμα αντικείμενα να πρέπει να το δηλώσετε στον Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου ώστε να φροντίσει για την ειδική φύλαξη τους.

Πόση ώρα πριν την αναχώρηση πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Πρέπει να είστε στο λιμάνι τουλάχιστον 30' πριν την αναχώρηση.

Πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;
Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με το αντίστοιχο Λιμεναρχείο αν υπάρχουν τυχόν αλλαγές στο δρομολόγιο για το οποίο ενδιαφέρεστε. Εμείς θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση αλλαγής του δρομολογίου σας. Παρ' όλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση άσχημων καιρικών συνθηκών, απεργίας του προσωπικού κάποιας ναυτιλιακής εταιρείας κτλ, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με το Λιμεναρχείο ή με το κατά τόπους κεντρικό πρακτορείο.

Σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου, μπορώ να το επανεκδώσω ή να πάρω τα λεφτά μου πίσω;
Δυστυχώς σε περίπτωση που χάσετε το εισιτήριό σας δεν υπάρχει δυνατότητα επανέκδοσης ή επιστροφής χρημάτων.